piątek, 8 maja 2015

Zbieranina rodem z kibla

Spokojna zbieranina obrazków z nowego szkicownika, ha ha, szkicownika, od kiedy zeszyt z białymi kartkami nosi taką dumną nazwę? Grunt, że go posiadam i jest dość lekki, by nosić go dosłownie wszędzie. Zdaje mi się, ze więcej w ciągu tych miesięcy rysowałam, ale nie kończyłam albo się zgubiło, stąd te niedobitki. 


Nie wiem co za zmora natchnęła mnie na rysownie kibla, ale mam za niego całkiem sporo lajków :D Ogólnie zawsze chodziła za mną idea szukania sztuki w najbardziej prozaicznych rzeczach, ale nie spodziewałam się, ze zacznę od mojego szkolnego kibelka.

Dwóch panów ze szkicownika. Jeden siedzi na niewidzialnym krześle. 

Chomik w stroju muszkietera który nie opanował kursu trzymania szpady, według pomysłu kochanego Poganina, któremu po głowie lata całe stado coraz to dziwniejszych, rudych chomików. 

Niedokończona martwa natura, ale spokojnie, poradzę sobie z nią, trochę za jasna, ale przypadła mi do gustu. niestety, mam za mało lekcji religii w tygodniu żeby ją skończyć. 


Znany już państwu Alucard i jego Cudowna Giwera

Gostek w hełmie z sali do historii i ten sam gostek bez hełmu

kazali mi narysować dziewczynę, bo za dużo facetów w szkicowniku. 


Tak zwane gówniane chmury - wyglądają jak sarnie bobki!! A tyle się nad tym męczyłam....

Następnym razem postaram się o coś bardziej spektakularnego niż kibel i bobki, serio!

9 komentarzy:

  1. Po raz kolejny zachwycasz :) Ja tylko potrafię oddychać,chociaż i to czasem ciężko mi idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się rysunek z dziewczyną. Chomik też nie jest taki zły, ja niestety posuwam się do tego, aby rysować myszy i szczury ;D

    -- http://world-chinese-rat.blogspot.com/ --.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie natkchnęłaś. :D
    Faceci Ci lepiej wychodzą.
    Chomik jest najlepszy.
    Bardzo ciekawy pomysł z tym kiblem, serio. Oryginalny. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kibelki i tego typu rzeczy moim zdaniem też mogą być ciekawe, bo mało kto się 'porywa' na takie rzeczy. Przecież nawet taki sprzęt może posłużyć do wykonania świetnej pracy. Po co komu górnolotne tematy?

    O czyli nie tylko ja na religii rysowałam xD

    A, i dziękuję za komentarz na blogu
    from-pure-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś w tej toalecie jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. k,ibiel jest najlepszy :)
    swietne rysunki jak do jakiejś książki/opowiadania..idealne
    pozdrawiam
    mvegaslas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej no całkiem zacny kibel! A gościu siedzący na niewidzialnym krześle ma w ciekawy sposób przekrzywioną stopę :D
    Bardzo ładne szkice, nawet zmotywowałaś mnie do nabazgrania czegoś w moim zeszycie do rysunków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chomik - muszkieter <3
    Kibelek to dość intrygujący temat, zwłaszcza kibelek publiczny :D

    OdpowiedzUsuń

Hłe hłe