wtorek, 2 września 2014

A teraz autorka zginie.

Heeej!

Wcale nie trwało to tak długo, prawda? Prawda? (Nie akceptuję odpowiedzi nie.) Rysowanie to nie wyścig.
    Wypróbowałam kolejny sposób i chyba wreszcie znalazłam ten właściwy, najlepszy i genialny. Szkic rysuję ręcznie i skanuję po czym wkładam do gimpa jako dolna warstwa. I nad nim, na kolejnych warstwach rysuję resztę. Tak, wiem, brzmi to dziwnie. Efekty poniżej.

Wiecie że jest szkoła? Podobno druga liceum to najfajniejszy moment, więc nie zamierzam zmarnować go przed kompem. Odcinki będą więc trochę rzadziej o ile to w ogóle możliwe. 

Dzisiaj występują: Kajtek (pierwszy kadr, biedak z plecakiem) i jego przygnieciona ciężarem, niema wypowiedź. Nie ma sensu pisać dokładnie o czym może rozmawiać rodzeństwo idąc rano na wyprawę. Możecie się domyślać. Obok siostra Kajtka, nie pamiętam czy mówiłam jak się nazywa. Miranda. Tak, to imię. Nie, nie wiem jak to się zdrabnia, a ona nie zgadza się na Mirkę, więc przyjaciele (jeżeli takich ma) nazywają ją po prostu Irką. W kolejnych scenach widzimy Perkusistę którego imię wypłynie później i Orcia. 

   Wiecie dlaczego zginę? Za tą krzywą perkusję. Ale ogólnie jestem w miarę zadowolona z tego odcinka no i uwielbiam rysować Perkusistę! To bardzo subiektywna opinia.


9 komentarzy:

  1. Kadr 6- suuper. Orcio wygląda jak połowa gimnazjalistów z mojej szkoły. I ma idealną do tej roli koszulkę. Brawo za wyczucie tego osobliwego stylu i sposobu stania młodocianych gitarzystów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha. :D Zgadzam się z opinią wyżej, pozazdrościć talentu. No tak mówią, ja jestem w 1 liceum i już odczuwam przeskok, mimo że jestem szczęśliwa chociaż pod tym względem... Na jakim jesteś profilu?
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, świetne zakończenie. A perkusista ma boską czuprynę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Bardzo mnie to rozbawiło i poprawiło humor!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się ten efekt podoba, pracujesz wedle swojego uznania ;)
    czytam i morda sama sie cieszy xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolniacha! A stylówki młodych muzyków jak najbardziej adekwatne

    OdpowiedzUsuń
  7. A Bukowina ma nowy awatar! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga LO, czyli czas na połowinki! Świetne są te Twoje rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie to wygląda :) Jak już ktoś pisał, fryz perkusisty najlepszy :D
    Racja. Druga liceum to najlepsza klasa. Już nie jesteś najmłodsza w szkole, ale i nie straszą Cię maturą ;) Więc korzystaj :p
    P.S. Nominowałam Cię do Liebstera. Jak znajdziesz czas i chęci to wpadnij do mnie po pytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Hłe hłe